22 Şubat 2013 Cuma

Arkadaşımın annesiyle sikiş hikayem

Hamiya salamlar. Bunu azerbaycandan yaziram. Adim jamal ali.18 yasim var.her gun olmasada 2 gunden bir bosaliram.evde adamlar cox olduguna gore evde bosala bilmediyimcun bloka cixib orda bosalirdim.bir gun bloka cixib baslamisdimki birden qapi acildi gulnare cixdi.onun 33 yasi olar.menim sikimi gordu..biraz guldu eledi.gozunu sikimden ceke bilmirdi.

Benim yanima gelib dediki belke menle yataq.duzu men hecne demedim..ozu eli ile sikimi oynatmaga basladi.dediki burda olmaz bizi gorerler.onun evine getdik.evlerinde bir oglu iki qizi variydi.onlar balaca olduqliscun hele bele seylerden bilmirdiler.biz hamama girdik.gulnare soyundu.amini kil basmisd4i.amini araladi onu yaxsica sikdim.agzina bosaldim.doslerininin arasina salib cixardim got desiyine axitdim.eledim. sikim agrizirdi ..qutardiq..belece

2 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil