22 Şubat 2013 Cuma

dul ve ateşli kadını yedim

mrb ben istanbulda otururan 23 yasinda bir yakişikli erkegim bir animi paylasmak istedim bir gün bir magazaya alisverse gittim üstüme basima bir seyler alacaktim bakiniyordum bana göre bir seyler varmi diye o ara yardimci olabilirmiyim diye birisi seslendi bir baktimki bir yetmis boylarinda beyaz tenli yesil gözlü on numara fizki olan bir bayan bir anda asik olmustum sanki buyrun dedim geldiginiz iyi oldu dedim bende kendime göre bir sey bulamiyorum bir bayan zevki lazim dedim oda gülümsüyordu bu size gider çok yakisir felan dedi bende aldim hemende begendiniz dedi siz yakisir dedikten sonra neden almayayimki dedim sizin gibi güzel bayan begendiyse daha  baska birsey istemem dedim tesekkür ederim çok tatlisiniz dedi o sizin tatliliginiz dedim sizinle tanismayi dul ve ateşli kadını yedimve vakit geçirmeyi çok  isterim eger kabul ederseniz dedim oda neden olmasin benimde niyetim vardi ama söyleyemedim utandim dedi neyse ertesi gün is çikisi beni evine çagirdi megerse o çitir bayan evlenmis bosanmis 30 yasinda dul bir bayanmis tabi bunu eve gidince ögrendim kapiyi açti hos geldin buyur dedi girdim içeri üzerinde transpar bir gecelik sanki gel benim ol diyordu ve demeye kalmadi direk üstüme atladi sevismeye basladik öyle azmistiki çildiyordu o magazada gördügüm sakin bayan gitmis atesli bir azmis bayan gelmisti karsima meme uçlari sevisirken dimdik olup sertlesmis vucuduma degiyor beni daha çok tahrik ediyordu sonra beni soymaya basladi bende sorun olmasin senin için kizligin bozulmasin dedim oda ben dulum sorun degil dedi kocam beni tatmin etmiyordu anlasamadik ayrildik dedi o zaman senin içinde sorun degilse baslayalim dedim beni soyar soymaz bende onu soydum biraz saksodan sonra kucagima aldim üzerim öyle zipliyorduki sanki hasret gideriyordu öyle zevk aliyorduki ah oh çiglik çigliga hopluyordu ilk posta beni tahrik etmisti bayagi bu azginligi görünce dayanamadim beraber bosaldik sonra yanima yatip yaktik birer sigara alti aydir iliskiye girmiyordum sagol ilaç gibi geldin dedi sigara biter bitmez dur daha yeni basladim seni zevkten dört döndürrecem bugün dedim o uzanirken üstüne çikip git gel yapmaya basladim her git gelimde yüzünde bir tebessüm ne güzel devam et devam et vur bir daha vur diyordu her dediginde daha kökleyip daha iyi zevk almasini saglamaya çalisiyordum bu sefer rahat yirmi dakka vurdum oh dedi yeter simdi ara verelim biraz sonra devam ederiz dedi tamam dedim kalkti mutfaga gitti krema getirdi al dedi birazda fantezi yapalim dedi istedigin yerime sik dedi ilk dudaklarina siktim önce bal dudaklarin
dedim ilk defa kremali öpüyordum birini öyle öptüki sanki yiyecekti beni bunu begendim dudakta denememistim hiç dedi sonra gögüsüyle vajinasina siktm gögüs üçlarini her yaladigimda ah diyordu sonra vajinasini yaladim yalaya yalaya kivranmaya basladi dayanamiyorum yap beni yap beni demeye basladi benimkide kalkmisti benimkinede krema sikip vajinasinin ucuna degidirip degidirip çekiyordum hadi ama hadi ama sok sunu deyip kivraniyordu dur birazda ben fantezi yapayim derken kendi tuttu beni kendine çekti kendi gidip gelmeye çalisiyordu bende bu kadar tamam dedim ben gidip gelmeye basladim sonra beni üstüne çekip yatakta evirip çevirip vurusmaya basladik her tarafimiz krema olmustu sonunda bosaldik sonra ben dedim senin tadina doyamadim yalaya yalaya bitmiyorsun dedim çok tatlisin dedim oda seni neden daha önce tanimadim dedi çok zevklisin sexin harika devamli yapmak isterim dedi haftalarca çagi en son magazasi istanbuldan baska bir sehire tasindi kendide tasinmak zorunda kaldi ayrilirken çok üzüldü bende üzüldüm senin gibisini nerden bulacagim gittigim yerde dedi bende sende bu güzellik oldukça daha çok erkegin basini döndürürsün dedim öyle vedalastik Dul bayanlarin tadi baskaymis onu anladim tecrübeli sex her zaman güzelmis kendine güvenen güzel dul bayan varsa eklesin

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil