22 Şubat 2013 Cuma

unutamadığım hikayem

slm arkadaş ben bursadan mehmet.size yaşadığım gercek bir anımı sizinlen paylaşmak istiyorum.yanlız yaşadığım bu olay gercektir.ister inanın ister inanmayın.ben bu olayı yaşadım ve halen unutamıyorum.ben memlekete trafik kazası gecirdim kazada eşimi ve kızımı kaybedince biraderlerin yanına bursaya yerleştim.biraderlerlen mobilya mağazsında birlikte calışıyorduk hem imalat hemde satış mağazası vardı.yaşadığım ve halen unutamadığım olay burda başladı.bir pazar günüydü canım sıkıldı mağazayı actım belki bir müşteri gelirdiye bekliyordum saat.14.civarıydı 4.kişilik bir aile geldi düğünleri varmış mobilyalara bakmaya başladılar bende onlara mobilya hakında kendi düşüncelerimlen yardımcı oluyordum epey zaman sonra karar verdiler.kızın annesi ve damadın anneside onay verince okeylendi.mallar.1 hafta sonu gidecekti bende olur efendim dedim.ve bu arada onlarlan tanşma fırsatım oldu kızın annesi vardı babası ölmüştü tabiki üzüldüm her neyse ben yemeğe davet edince sevinerek kabul ettiler.sonradan kızın annesi adı melekenımnım olduğunu öğrenmiş oldum.ikimizde eşlerimizden ayrı oluşumuzun vermiş olduğu ayrılıktan dolayı benimlen daha sohbet eder olmuştu.size melek hanımdan söz edeyim biraz.1.70 boylarındatahminen 60kğ.hafif esmer tenli ve 45 veya.48.yaşlarında biriydi.inanın olgun ve seviyeli hanımdı.yemekte bile yanyana oturduk gelin damat ve kaynan karşımıza oturdular.yemek yerken sohbet ederek yemeklerimizi bittirdik.ve onlar yolcularken melek hanım lütfen mehmet bey sizde eşyalarlan birlikte geliniz diyince bende kıramadım.
1.hafta sonra ben şöfür malları yükleyip yalovanın cınarck ilcesine evlerine yol aldık cıkmadan önce tlf.laştık melek hanım tlf.cıkmıştı o da bende sevinmiş tik tlf.da benimde gelmemi söylüyordu.bende kendisine geleceğimi söyledim sevindi.benimde zaten.ist.işlerim vardı ordaki işlerimi bitirip.ist.gececektim.biz cınarcığa gelip eşyaları hamballarlan yukarya cıkartıp.şöfürü yolladım ben takımları kuracaktım yatak ve yemek odasını.damad ve kızı calışıyorlardı onlar ve damadın anneside memlekete gidince kendisi yanlızdı.eşyalar ev de beklemek ona kalmıştı.neyse eşyaları odalara yerleştirdikten sonra işimi bir an önce yapıp ist.gecmeyi düşünüyordum.bana mehmet bey buyrun size yemek hazırladım lütfen yemeğimi yersiniz sonrada sohbet ederiz dedi bende kıramadım yemekteyken kapı caldı. komşusu banu hanmdı gelen oda merak etmiş eşyaları baktı güzel dedi ve beğenmişti melek hanım onu bırakmadı.banu hanımda duldu.2sene evel kocasını trafik kazasında kaybetmişti bende üzülmüştüm benimlen tanıştırdı.benim durumumu ona söyleyince üzülmüştü bende kader diyip gecictirdim.yemekten sonra cay faslı başladı zamanda geciyordu.biran evel ist.gitmek istiyordum.bırakmadılar ne olur mehmet bey bu akşam burda kalırsınız yarın gidersiniz diyorlardı.bende olurmu efendim siz yanlız ben yanlız evde olmaz dedim.rica ederim mehmet bey siz hangi cağda yaşıyorsunuz diyince kızardım ben sizi rahatsız etmiyeyim dedim öyle bir şey olurmu mehmet bey siz benim misafirimsiniz.cocuklar dedim onlar zaten yarın tatildirtatilde gelecekler diyince bende olur dedim.ve en azında ist.otel parası vermem dedim kendi kendime.neyse sohbet etmeye başladık melek hanm ve banu hanım anlatıyorlar ben dinliyordum.konu yanlızlığa geldi yanlızlık zor dedi banu hanım bende evet cok zor dedim ve konuyu sonunda melek hanım sex e getirince ben biraz utandım yo mehmet bey utanılacak durum yok ortada ücümüzde olgun insanlarız dedi sanırım haklıydılar o zaman ikisinede sex gözüylen bakmaya başladım benimde hoşuma gitmişti konu.banu hanım mehmet bey sen en son ne zaman oldu ilişkiye girdiğin bende.3 ay evel dedim onlarda anlatılar kendileri mersem bazen bayan bayana sevişiyorlarmış yaşlarına göre birini bulamayınca ve dedikududa olmasın diye ilişki yaşamamışlar erkeklerlen.hep bir birini okşamış durmuşlar.bunlar duyunca kendimi zor zapt ediyordum ve benim ufaklık canlanmaya başladı.melek hanım benim ufaklığa bakıp duruyordu ooooooooo mehmet bey sizinki şahlanmaya başalamış bile.ben kızardım.banu hanım yanıma geldi ve dudağıma bir buse kondurunca melek hanım bende öpeceğim dedi olur dedim ve inanın kendimi tutamayıp dudaklarına yapıştım sraylan.önce banu hanım sonra melek hanım soyundular.ve beni soymaya başladılar inanın ikisininde vucudu harıykaydı.hele melek hanımın vucudu genc kızlara taş cıkarırdı.ben banu hanımın kilodunu cıkarıp amnı emiyordum melek hanımda benim sikimi emiyordu sıraylan ben havalarda ucuşuyordum .inanılmaz bir duyguydu ve ben banu hanımın azına boşaldım banu hanım hepisini yuttu sıra melek hanımda o dabenimkini yalamaya başladı bende boş durmuyordum banu hanımın amını emiyordu.önce melek hanımı altıma aldım sonra banu hanımı altıma alıp sikiyordum.imnanın hayatımda böyle şey yaşayacğıma inanamıyordum.ikisinede inanın o sex aclığımlan ücer posta attım ve ben bitmiştim saat epey geckindi ve sabah ezanı okumaya başladı öyle yatmaya gittik saat 10 gibiydi uyanıp banyoya girdik birer defada banyoda yapım cıktık.kahvaltıdan sonra cıkıp ben ist.gittimonlarlan tlf.laşıyorduk ta.marmara depremi oluncaya dek.depremden sonra onları aradım ulaşamadım.ve bu olada depremden önceydi.hala o olayı unutamadım unutamamdım.sizinlen paylaşmak istedim sevgili hikaye okurları.not.benimlen tanışmak isteyen olgun beyinli bayan arkadaşlarlan tanışmak isterim .yaş önemli değil.mühüm olan beyinlerin olgun olmasıdı ayan arkadaşları beklerim efendim.hepinize ii akşamlar.not syın edektör bey yayınlarsanız size minnettar olurum.şimdiden tşkler efendim.

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil