22 Şubat 2013 Cuma

Yakın arkadaşımın annesiyle yattım

Arkadaslar bu anlatacagim gercekten birebir yasadigim gercek bir hikaye...
gecen ay... eski universite arkadaslarimdan ankarda olanlarla ufak ufak gorusmeye basladim.. kim nerde napiyor. alemler nasil falan.
bunlardan biri hala bekar ve annesiyle yasayan arasira bekar evlere takilip alemelere tkailan diger zamanlarda da annesiyle yasayian birisi..
bir aksam yeni tanistigi kizarkadasini eve yemege cagırdığını annesinin de ondandaha once pek hoslanmadigi icin beni ortam isitici biri olarak yemege katilmami istedi. ben de ok dedim. sicakligimla her ortami isitirim tabi..
he hee..

aksam biraz gergindi. ben erken gitmistim. gercekten annesi kizi sevmiyor. daha yemekten once gidip gelip ufak ufak votkalari goturmeye baslamisti.
soyleinyro. bi taraftan yemk haziliyor softrakuruyordu. univ. zamani istanbula da gelmisti. beni taniyrodu.

hikaye kismini gecelim.. kiz geldi.yemekler yendi. her nasil oldu analamdim daha yemek bitmeden kizin midesi bulanmaya basladi. sanirim annesi onun tabagina ek bisiler koymustu.. ya da bana oyle geldi. ama ilginc bi sekidle kizin midesi bozuldu. tuvalete git gel bi hal oldu.arkadasima beni gotur eve demetye basladi. ev de taa yenimaahallede. arkadasim evi oranda. neyse mecburen kalktilar.

bu sirada annesi iyice icmisti ve budurmda siniri eglenceye donmustu.
arkadasim cikinca hizli hizli bi iki kadeh de sek votka doldurdum. iyice kafayi buldu. etegini yariya kadar cekiyro. koltukta oturuyorduk. arasira gogsunu oksuyor benden cekinmiyordu.Çok seksi bir kadindi.

bende hafif kafayi bulmustum. ya dedim cok sksi bi kadinsin. erkek arkadasin yok mu. o da rahatca yok dedi. oglumdan doalyi pek kimseyel ilgilenemiyorum. ben de yzik dedim senin gibi kadini kimse sikmiyorsa milli felaket. kahakayi atti. ya dedi. ben de istiyorum aslinda ama her onune gelene de siktirmek agrima gidiyor. olmuyor dedi..
zaten alkolluyduk. ben direk konuya girdim. beni taniyosun. oglunun iyi arkadasimiyim. iyi bi insanim ve oldukca gucluyum cinsel olarak. seni cko istiyorum. istersen seni sikeyim. aramizda kalir. hem sen mutlu olursun hem ben.
once bi durakladi. yuzume bakti.. sonra gulmeye basladi.
aferim len dedi.. ama bak becermezsen bi daha siktirmem dedi.
ok. dedim. o andan sonra koptuk zaten.
hayatimin en guzel saksolarindan birini cekti once. bende onun heryerini yaladim.
gercekten yillardir sikilmedigi bvellyidi. genc kiz gibi ami vardi.
optum yaladim. parmakladim. sonra salonda koltukta masada tam 35 dk her yonden siktim. sonra icine bosalcam dedim dur dedi. hayatimda ilk kez bisi denemek istiyorum. agzima bosal dedi..
hay hay dedim..
gercekten iyice azmisti. bosalmaya az kala agzina aldi ve hariak bir sakso daha yapti. inainilmaz cok bosaldim. hepsini agzina aldi..yuttu..
sonra bi guzeltemizlendik. yikandik. iyice yorulmustuk. onu yataga yatirdim. arkadasimi aradim. onlar daha kiz arkadasinin midesiyle ugrasiyordu. annen rahatsiz yanliz birakma gitmem lazim dedim. o da tamam hemen donucem dedi..
ben gittim.. o gunden beri onusuyoruz ama uygun bir zamanda ikinciyi hala yapamadik...
uygun bi zamanda arkadasima da soyluycem. o da son derece modern ve acik goruslu bi insan olarak annesini benim sikmem den mutlu olacagini dusunuyorum.

bu anlattigim hikaye deil.. aynen gecen hafta persembe aksami yasadigim renlkli bir anidir...

ozetle sunu anlatmak istiyorum. sex istiyosaniz cokfazla uzatmadan tanisiginiz bayana partneriniza soyleyin... yas mas da onemli deil. olgun bayanalr bazen cok daha iyi oluyor.. o sizden cok istiyor emin olun.. :)

renkli gecelerde bulusmak uzere.. :)
he hee hee...
fantazilerini paylasmak isteyen cift tek bayan herkesi beklerim...

2 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil